تبلیغات
پیشنهادات، انتقادات و شکایات - گروه شرکت های طرفه نگار
پیشنهادات، انتقادات و شکایات

مركز مدیریت ارتباط با مشتریان گروه شركتهای طرفه نگار در راستای ارائه محصولات و خدمات هرچه بهتر، درگاه های ارتباطی ذیل را جهت دریافت، رسیدگی به انتقاد، پیشنهاد و یا شكایت شما ارائه می نماید:

- كلوپ مشتریان : بدین ترتیب كه پس از عضویت در كلوپ مشتریان شما می توانید شكایت، انتقاد و پیشنهاد خود را ثبت نموده و پیگیری نمایید.

- ارسال ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خواهشمند است در ایمیل مشخصات خود، شماره سریال نرم افزار و شماره تماس خود را درج نمایید.

- ثبت پیام در صندوق صوتی : از طریق تماس با تلفن گویا 23067 (ابتدا داخلی 2 و سپس داخلی 1)

- تماس با مركز حمایت از مشتریان گروه شركت های طرفه نگار : از طریق شماره تماس های 22261039 - 22260424

فرم پیشنهاد، انتقاد و شکایات
  1. نام و نام خانوادگی *
    وارد کردن نام و نام خانوادگی الزامی است.
  2. تلفن ثابت
    وارد کردن تلفن ثابت الزامی است.
  3. تلفن همراه*
    وارد کردن تلفن همراه الزامی است.
  4. موضوع*
    انتخاب موضوع الزامی است.
  5. سریال*
    لطفا سریال نرم افزار خود را وارد نمایید.
  6. متن پیام *
    وارد کردن متن پیام الزامی است.
  7. کد امنیتی*
    کد امنیتی   بازآوریوارد کردن کد امنیتی الزامی است.